=P =P =P

Jahapp! Tillbaka på jobbet igen..Men det är lugnt..inte mycket att göra och så länge jag får sitta här inne på transporten så går det bra. I går kom jag hem till en nystädad lägenhet (tack Ida) Helt okej att vara sambo för en vecka om man slipper städa. I natt fick jag dock sova i garphyttan med två håriga katter =) Men det var trevligt..han avnjuta lite vin och grillade marschmallows över ett litet ljus =P..men men..tanken var väll at vi skulle grilla men det regnade dock och så hade kanske hela Idas partytält blåst sönder.
Idag efter jobbet ska jag åka och hämta min nya bil =)  har varit utan bil i snart en vecka, inte allt för kul men man vänjer sig och nu är det nästan så man kanske ska skita i och ha en bil. Alla kan väll ställa upp och hämta och skjutsa mig när jag ska nånstans!! eller?? är billigare så ju och så slipper man laga massa bilar hela tiden. Nån som vill köpa en golf föresten?? Ida kanske ( hon lär typ vara den enda som läser det här )  hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0