En vårdag i Sköllersta

Jaha, då var man gammal...som en kollega sa till mig för 3 år sen, när en tjej fyller 25 så börjar de stinka kärring! Då kändes det ju som år och dar innan jag skulle vara där så det var ju inget att oroa sig för men så står man här och vet ni vad?? Inte fan luktar jag annorlunda... Känner mig tipp topp som aldrig förr och älskar min nya ålder!

Vi lyckades i alla fall stå för en tillställning Fredrik och jag, vi körde en 50 års fest och med strålande solsken och värme så kunde vi vara ute hela dagen och natten..Trevligt värre var det!

Och så är det ju det här med MC-kortet..Nu är det snart inte långt kvar, jag övar för fullt men datumet...det är hemligt....

I morgon ska jag åka till malmö, sista kurstillfället. Går en säljkurs genom jobbet och det är riktigt kul. har vart ivär vid två tillfällen innan och nu är det dags för det tredje och sista. Är roligt att komma iväg och leva lite lyx med resturangmat och hotellrum och så får man ju flyga dit och hem och det är ju förbannat roligt fast lite läskigt...

Nä hej hopp är väll dags att fundera på sängen!!!

Puss och Kram


ps.. Ida!  Hoppas du är lite nöjd nu.... har ju tom ändrat bild!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0