Malmö

Jaha..då sitter man på ett hotellrum i Malmö och har klarat av första dagen i pluggbänken. då återstår det bara morgondagen med redovisning av sitt arbete.

Började morgonen med att bereda mig till Örebro flygplats och fick sätta mig i det minsta av de minsta passagerarplan. var som att åka folkabuss, man såg tom ut genom cockpits framruta, var väldigt häftigt vid landningen!!

Sen har dagen flytit på bra, har lärt mig en hel del. Sitter här och väntar på att kvällens aktivitet ska börja. I kväll har vi avslutningsmiddag på en italiensk restaurang vid hamnen med tre rätters och vin.

Rummet jag bor på är jättefint, de har verkligen slagit på stort så här på avslutningsomgången!

Skönt att vara ifrån jobbet i några dagar, det kommer jag ju verkligen sakna sen när kursen är slut, för de här breaken är verkligen givande. Får väll hoppas på mer kurser i framtiden och kanske mer resande i övrigt i jobbet. Det vore kul!!

Ska vila en sväng innan det är dags att bege sig iväg på en föröl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0