Dags att träna

Efter en väldigt ineffektiv dag i dag ska jag iväg och träna aerobic med Therese ( en annan än mig ) Kanske det löser propparna i skallen så jag kan sitta hela kvällen med vetenskapsboken istället. fredrik jobbar kväll nu i veckan och det blir lite svårt att koncentrera sig på dagarna när han är hemma.

Boken jag läser nu heter vetenskapsteori för nybörjare och är väll den absolut tråkigaste boken vi läst hitintills, de andra böckerna har varit intressanta men i den här finns bara en kopiöst massa tråkiga ord. Men visst fyller den en funktion då den får en att tänka anorlunda på saker.

En söt sommarkisse vid namn Stina



Ida!! kan du hjälpa mig att göra mina bloggar snygga???

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan försöka, jag är inte nåt proffs men vi ska nog kunna fixa om jag får lite tid :)

2009-09-22 @ 21:24:23
URL: http://www.dunderida,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0