hektiskt det blev

Oj, flera dagar har bara flugit förbi. Var väll förra veckan jag var här inne och skrev?

Tog ju lite ledigt från allt där i förra veckan, jo men det höll jag ju länge. Men det gör inget för i och med att jag tog bort alla krav på mig själv som var överflödiga så blev jag helt plötsligt ett energiknippe igen med allt för mycket vilja och ork i kroppen än vad jag egentligen borde ha! Behövde bara känna att jag inte måste vara den som gör allt. Jag måste inte ha en miljon intressen och aktiviteter.

I lördags åkte vi till Stockholm på kalas. Vi skulle egentligen inte åka dit, jag var ju förkyld och så har det som sagt varit så mycket på helgerna nu för oss både så vi drömde om en ledig helg. Men så efter en rejäl frukost satt vi där på lördagsförmiddagen och kom på att vi åker i alla fall. Bara att hoppa i duschen och ringa och se om vi kunde samåka med Fredriks systeryster och respektive. Däremot valde vi att inte stanna kvar över natten utan åkte hem med Fredriks mama, farmor och farfar. Det kanke ska nämnas att det var Fredriks kusin som fyllde 20 år som vi åkte till Stockholm för att fira. Vi kände oss i alla fall nöjda och glada och lite så där smått spontana!

Men inte märktes lördagens bravader i min kropp i söndags då Ida ringde och ville ha sällskap till Marieberg. Nej då, pigg och alert hängde jag med dit och kollade på när hon handlade lite kläder.

Ja, så fortsätter det. Idag var det för övrigt telebild i Lindesberg. Efter den tog jag med Troja ut i skogen. Har lovat henne en timmer skogslek nu varje dag! Det behöver både hon och jag! Inte för att jag på någe sätt inte går ut med henne. Bara det att man ibland inte tar till räckligt med tid och orkar ge henne någon aktivitet när vi är ute.

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart du inte kommer få U!!!

2010-10-19 @ 23:20:04
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0