Idag

I dag fick jag jobba hela dagen. Hade turen att få vara på en förskola här i närheten som jag trivs väldigt bra på. Trevlig personal och trevliga barn. Ja, det är alltid kul när man får vara där och jobba. Har inte blivit mycket jobb nu. Har mest velat fokusera på skolan och endast jobba några dagar i månaden. Men samtidigt är det inte fel att få in några extra tusenlappar. Det går åt just nu vill jag lova. Men i våras då jobbade jag som en besatt. Ville bara ha pengar, pengar, pengar. Nu känns det mer som att lagom med pengar duger bra. Man ska orka med att leva också.

slutatade i alla fall kvart i fem idag och nu är jag bra trött. Försöker skriva några rader på litteraturuppgiften, det går trögt vill jag lova. Men jag kom ändå en bit i går så det är nog ingen fara.

Helst av allt önskar jag mig ett varmt bad nu, en godispåse eller soffläge för resten av kvällen. Men ju mer man skuter på plugget ju mer får man att göra senare. Ska jobba i morgon med nämligen och efter det stundar ett vattenpass på Haga.


Så här kan det vara att ha hund!


Kommentarer
Postat av: Lisa Alvbåge

Ha ha ha ha guud så många gånger Lime har gjort detta oxå :) måste vara en samojed sak ;)

Kul nu hittade jag din blogg :)

2010-10-08 @ 08:33:02
URL: http://mrsalvbage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0