Jag har en ny hobby

Jisses. Min sambo har smittat mig. Nu sitter vi båda två med en varsin dator bredvid varandra och spelar Maffia Wars på facebook =/. Det är ju beroendeframkallande och jag kan absolut inte sluta!

Annars var söndagen väldigt lung. Vi gjorde inte mycket om man säger så. Betalade räkningar och försökte få lite uppstyrning på ekonomin inför framtiden. Busade med Troja och så blev det hämtmat till kvällen. Nachotallriken från Sköllerstapizzan är förödande god upptäckte jag! Uj Uj, hämtmat två kvällar i rad! Beror mest på att kyl och frys är tom på god mat. Vet inte hur många ggr vi har ätit korv och makaroner denna veckan =/ det gjorde vi igår till lunchen också, fast lyxade till det med korv och stuvade makaroner! Men nu är äntligen alla löner här, räkningarna betalda och i eftermiddag far jag till ICA och veckohandlar! Den här månaden är ju matkontot som vanligt igen så man kan äta lite roligare mat än korv, korv och åter korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0