Snart halloween

Hehe snart är det halloween och jag kommer sannerligen inte ha den sexigaste dräkten. I går var jag uppe och sydde hos Fredriks föräldrar. Första gången på många år som jag mantlade en symaskin. Var ju helkul. I alla fall så ska jag vara nunna. En gravid sådan förstås och det får man ju inte vara som nunna. Har lånat en lång svart klänning och så sydde vi en vit krage och en svart slöja med vitt band Blev helsnyggt faktiskt. Måste ha tag på ett rep att ha runt midjan bara och sedan är det klart. och nej, jag kommer ju inte direkt att känna mig sexig men med mina nyförvärvda kilon gör jag ju inte det i alla fall :)

Nu börjar matbordet bli klart dessutom. Tar lite tid men nu är skivan betsad och så ska den lackas. Den blir väldigt fint. Började slipa på en av stolarna i går men inser att det kommer vara förbannat tråkigt och tidskrävande. Jag för slipa en stol per dag så kanske jag överlever. Sen ska ju alla stolarna målas tre ggr också =P . Men skam den som ger sig! Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0