Shopping på schemat

Idag fick jag med Herr Fredrik till den stora staden. Det bar emot för kraken men jag tror han var ganska så nöjd sen i alla fall. Lurade in han på LaBaguette eftersom jag tjatat om en kycklingcurrybaguette som smakar just som deras bra länge nu. Inte för att han var svår att lura in dit men :)

Blev en apoteksrunda med inköp som nässuga, termometer, napp och nappflaska med mer. Ja allt vad en liten kotte nu kan tänkas behöva. Sedan blev det lite klädshopping på kaphall. En body, en cool jacka, ett par mjukisar och vintervantar. Kul att Herrn i huset var intresserad av att kolla på kläder för en gångs skull!

Nu känns det som att vi snart är klara med all shopping så om det inte vore för den rådande mattekursen skulle lille bebis vara välkommen till världen nu! Men den får gärna stanna inne resterande tre veckor till så jag hinner räkna lite mera.

Ska nog ta en tripp till Ikea och jysk i morgon bara för at göra klart det allra, allra sista.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad mysigt med lite bebisshopping :) Håller tummar å tår för att h*n stannar inne tills duedate :)

2011-01-28 @ 20:57:44
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0