Tårtburk och tentares..





Lite mer virkverk av mig under veckan. Burken med gelehallon hade jag med till Carro igår kväll. Inspiration har jag fått härifrån http://elsasdesign.blogspot.com/  . Jag tror att man kan köpa mönsret av henne men jag virkade lite på måfå med hjälp av mönstret från den tidigare prinsesstårtsbakelsen i ett inlägg längre ner. Håller redan på med nästa projekt där jordgubbarna ska ingå. Den är till min brorson Melvin som fyller 2 år snart.

Idag kom tentaresultatet! Jag vågade knappt kolla först, var så rädd för ett underkänt. jag blev så lättat när jag såg att det gått bra. Tårarna bara rann. Ja, jag är väll lite känslig just nu men jag hade nog många spänningar i kroppen. Ärligt talat vet jag inte hur jag hade klarat det rent mentalt att göra en omtenta. Visst, jag är inte den som ger upp så jag hade nog klarat det men jag hade inte mått bra. Det visade sig att jag fått ett Väl Godkänd dessutom. Det är märkligt. Jag har Väl Godkänd på hela Engelskakursen men har under hela kursen känt mig som ett totalt misslyckande när det kommer till engelska? Med de kommentarer jag dessutom fått av en av lärarna finner jag det mkt märkligt att även den läraren sätter ett så högt betyg på mig. De lyckades verkligen sänka mig långt ner i skosulorna. Jag var så ledsen, så nere och kände mig så värdelös men de ger mig ändå det högsta betyget? Är det inte något fel på den pedagogiska insatsen då kanske? Lättad är jag i alla fall! Lycklig till hundra!




Kommentarer
Postat av: Madde

Fasiken vad du har bloggat sen jag var härinne sist. Vad roligt och vad duktig du är på att virka, hade tänkt börja lite med det jag också men det är fortfarande i planeringsstadiet som mycket annat

2012-02-07 @ 14:09:38
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0