Häng

I går blev visst en riktigt slappardag. Fredrik och jag åkte upp till hans föräldrar i skogen. Han skulle laga bilarna och jag knatade faktiskt in. Kändes ju lite taskigt men jag är ändå inte världens bästa bilreparatör så. Fredriks mamma var i riktiga bakartagen minnsann. Hon stod och bakade bullar och jag passade på att ta en kortispromenad i skogen med Troja. Efter att hela huset fylldes med bulldoft så blev det att göra hemlagad lasagne som smakade underbart. Sedan började hon baka bröd också! medans den jäste blev det ytterligare en skogspromenad fast nu med sällskap. Sedan blev det kaffe och bullar och sedan efter diverse timmar med soffhäng så blev det att smaka på nybakt bröd. Ja så var ju Fredrik klar med bilarna och vi åkte hemåt där vi fick besök av en kompis till Fredrik. Då blev det pizza och lite annat gott. Hum undrar hur många kg jag väger idag då? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0