Husse gästspelar på Matte och Trojas timme!

Min älskade Fredrik han jobbar dag och natt just nu. Han kämpar väll för den där barnvagnen förstås. Igår började han kl 14:00 och slutade kl 02:00. Så här har han hållt på ett tag nu. Helt färdig är han i både kropp och själv, tacka fan för det! Så har han en dum sambo som sliter iväg han ut i skogen på det också. Mina kommentarer - Solen skiner, du behöver allt fylla på d-vitaminförrådet. För inte får man mycket d-vitaminer av att pendla mellan sängen, datorn och rörhallen på jobbet. Tror han tyckte att det var skönt att komma ut ändå. När han väl var ute. Han lekte med Troja, kastade pinnar och gömde sig i skogen. Nästan en timme lekte vi i skogen. Jag är ju sån att för mig är skogen meditation. Den får mig att sluta tänka helt enkelt. Jag bara fokuserar på solen, löven, hunden, dofterna mm. Det är ju så underbart!

Jaja, han fick sin belöning också. Hemmagjord fiskgratäng, kaffe och lite massage på ömma muskler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0