Min hemliga blogg

Jag tror nästan att den här bloggen är min lilla hemlighet. Det är ingen som vet att den finns! Det känns lite skönt för då kan jag skriva precis vad jag vill. Sedan kan det ju vara så att det är någon liten kotte som har koll, men i ärlighetens namn, det tror jag inte :)

Just nu känns det nästan som att livet leker. Allt är som det ska vara. Jag hoppas att det kommer förbli så! Idag är det halvtid. ja, för det har jag ju glömt att berätta för dig min kära blogg! Vi ska ju ha en bebis. Fredrik och jag. Ja, den Fredrik som jag har berättat om i mina allra första inlägg i dig.

Det är alltid lika kul att läsa de där allra första inläggen. Även om jag inte har skrivit om vad som hände så minns jag att jag visste och lät det uteslutas med flit. Det var något som gjorde mig glad och bara jag vet vad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0