Fullt ös medvetslös

Idag vaknade klara redan kl 5. Där fick jag skylla mig själv som inte gick och la mig förrän 2 på natten. Vaddå, hon brukar sova till 10:00 ju. Gjorde vad jag kunde för att hon skulle somna om men hon skulle bara ligga och prata och sprattla. Vid åttatiden gav jag upp...ja det är sant jag försökte i tre timmar, då blev det städning istället, kakbak och matlagning. LÅngpromenad har man börjat hinna med nu till vardags också även om Fredrik inte följer med. Nu kan jag gå med både hund och vagn utan problem. Skönt och roligt, särskilt i det här varma vackra vädret som vi har haft!

Nu på kvällen har jag vart otålig. Jag har börjat planera lite för min VFU. Jag tänker försöka mig på den i alla fall. Jag fick nämlgen klartecken från Universitetet att göra den på halvtid :) Skönt. Då behöver jag bara vara på skolan mellan kl 8-11 :) och går det bra och känns bra så kan jag ju alltid öka på tiden i så fall :) ...Det blir tiders det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0