Big city shopping

Idag fick jag äntligen komma ut lite granna!! :) Efter lite morgonplugg for jag först iväg till barnmorskan för att kolla så allt ser bra ut med bebis i magen. Det gjorde det som tur var :)

Efter det blev det som planerat en tur upp på stan. Jag hade liksom bestämt mig att promt trotsa Marieberg denna gång för det är ju faktiskt något alldeles speciellt med att bara strosa på stan ibland. Synd bara att det kostar att parkera fint, särskilt om man köper dubbla parkeringsbiljetter som jag :P. Shoppingen blev inte så långdragen dock då jag bara hade en butik att besöka men jag passade även på att pinna in på teknikmagasinet för att lura med Sussi på en bit lunch. Det lyckades och hon lotsade mig till Lilla Örebro (har inte varit där sedan Subwaytiden skulle jag tro). Kan rekomendera att äta där, fick en rejäl bit kött med härlig potatis, rödvinssås och röd beasås. Mums.... mycket gott!!

Synd bara att jag hade utlovat kött och våffelpotatis till kvällsmat men det är bäst att laga det man tagit upp ur frysen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0