sooovvaa

Jaha...Vilken genuint dålig rubrik men jag hade ingen bättre på lager.

Igår var vi och hälsade på en enligt mig pytteliten människa. Hans föräldrar tyckte han hade blivit stor dock. Men han är den yngsta människan som jag träffat på ett tag nu i alla fall med sina bara 2 månader. Fin och go var han med så nu längtar jag lite till tills vi får träffa våran lilla egna knodd som för övrigt ska titta ut i morgon om den skulle vilja hålla tidtabellen. Det vill den nog inte.

Idag har jag vart äckligt trött, gick upp vid 6 tiden när Fredrik åkte till jobbet för då var jag pigg. Såg dock snett och grumligt men jag kände mig pigg. Så jag satte på den där föreläsningen som jag inte hann se klart igår. Hann bara se en timme sedan somnade jag på soffan och sov i tre timmar!!! Sedan var jag totalt mörbultad men vovven räddade mig med en kort promenad som syresatte huvudet lite grann. Efter den kunde jag äntligen titta klart på föreläsningen. Nu  sitter jag och räknar lite matte och förundras över att jag förstår det här med ekvationer så bra!! Jag som har tragglat med all matte hitintills och så visar det sig att ekvationshjärnan i alla fall är kvar. Minns det mesta från tiden i skolan faktiskt. Måste ha lagt mycket tid på algebra på den tiden kanske! Känns i alla fall skönt att inte behöva lära om allt om x och y mm nu när läget är som det är för det är nog något som skulle kunna ta lite tid.

Ska snart ge mig för dagen, egentligen skulle jag ha åkt till min bror och hans familj i kväll men jag känner att jag inte orkar ta mig dit och Fredrik han tycker att jag inte ska flänga på egen hand. Tänk om det skulle sätta igång och vi har ju bara en bil och hur ska det gå..... Han är så söt :) Man får njuta av den här sista tiden som gravid när alla är mån om en och man är viktigast för snart kommer någon annan som kommer ta den rollen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0