kvällsmys

Sitter här och tittar på världens sötaste bebis som har somnat på mage vid babygymmet. Ser för himla gött ut och jag har knäppt en bild men den orkar jag inte ladda upp för tillfället. Idag har det varit lite halvt fullt ös. Under natten har vi fått sova gott ända till kl halv tio. Under förmiddagen har vi sedan lekt i babygym och resten av dagen har klara absolut inte velat vara någon annan stans än i mammas eller pappas famn. Nja, fast två promenader i vagnen var det inga fel på dock. Klara som brukar sova ganska långa stunder ville absolut inte sova länge så fort hon hamnade i någon säng. då vaknade hon och skrek i ren panik och tystnar så fort man plockar upp henne. Så just nu känns det rätt så skönt att ha en bebis som sover gott. Har i alla fall hunnit plugga lite. Har gjort klart min komplettering för närträffen jag missade och nu på kvällen passade jag på att titta på en föreläsning. Har kommit fram till att den bästa strategin när det gäller plugget är att göra det som man behöver händerna till dvs, skrivning och räkning osv på de dagar som Fredrik är pappaledig eller som idag när han jobbar kväll och då är hemma under dagen. Föreläsningar kan man alltid se på med en bebis i famnen likaså att läsa.

Kommentarer
Postat av: Madde

Dagar som bebisen vägrar att lämna famnen är ingen höjdare. Jag hoppas det ordnar sig med kursen du läser, du har förhoppningsvis bara fått en dålig lärare, men det är ju trist när det händer.

2011-03-23 @ 19:24:23
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0