Äntligen är du min!

Fan...orkar inte skriva om allt en gång till! Varför ska det bli så att när man skrivit klart så försvinner texten och man måste börja om? Vad jag skulle skriva var att nu är min nya bil hemma och att vi kommer trivas super ihop (får jag hoppas i alla fall) Den är så blå och fin som den kan bli och den gamla golfen får härmed lämna sig plats under taket och flytta ut i kylan ett tag tills han hittar en ny ägare... Nä börjar bli dags att sova, har varit en ganska hektisk vecka men nu känns det rätt skönt när princip alla problem man hade är lösta. Nu är det bara lite småting kvar och sen hoppas jag att man kan få pusta och bara njuta av tillvaron ett tag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0