God morgon

Nu börjar jag få svårt att sova! Vaknar varje morgon mellan kl 5-7 fast jag är ledig och borde få sova hur länge jag vill. Sen efter några timmar kan jag sova igen och då sover jag bort hela förmiddagarna istället. Jag får vara glad att jag kan sova överhuvudtaget men det är irriterande när jag är van att sova som en stock! Inte för att jag är trött, men vad finns att göra kl 6 en vardagsmorgon när det är kolsvart och alla andra sover? Jag vägrar att öppna skolböckerna och jag kan inte gärna väcka Fredrik, han har ju semester :)

Idag bär det av till Marieberg och det ser jag fram emot. Det fanns dåligt med bebiskläder på julrean tyvärr. Vi är framför allt ute efter en overall, mössa och vantar. Det fanns jättefina inne på Kaphal som vi får kolla närmare på. Sedan ska jag in på Calletex och kolla om de har bomullstyg passande till snuttefiltar som man kan sy ihop. Tänkte att det kunde vara roligt att göra egna eftersom de är så dyra inne på babyprofssen och då får man även möjligheten att välja själv vad man vill ha för mönster! Tyvärr är det mesta man hittar i bebisbutikerna rosa eller blått.

Nu ska jag se om jag kan sova en blund igen. Har fått i mig en youhurt och en riskaka så at magen slutat knorra.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska ni inte använda den där overallen ni fick av mig ?

2010-12-28 @ 12:14:01
URL: http://dunderida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte såg jag dig på marieberg ;)

2010-12-29 @ 12:53:22
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0