blod :(

Jahapp idag skulle man se till att vara lite produktiv så när Fredrik hade åkt till jobbet och Klara låg ute i vagnen och sov fick jag för mig att börja bygga en grind. Det slutade med att jag körde bitsen i pekfingret och drog runt några varv :/ Inte skönt och mycket blod. Samtidigt vaknar Klara och vill ha mat :/ Grannen hade just åkt och handlat och jag är ju som sagt liiiivrääääd för blod :/

Ringde Fredriks föräldrar som just kommit hem från Holland -Kan ni komma , jag har borrat mig i fingret!!!!!! Nej här är man inte trevlig och frågar hur de haft det!

Men grinden den blir nog snygg när den väl är klar! Blir en standardgrind för inte har vi tid att bygga värsta matchomodellen inte. Använder restmaterial från panelbygget bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0