fy för katter

Idag är katter rena skadejuret enligt mig! Hade barnvagnen utomhus under dagen och när jag skulle ta in den så upptäckte jag att den stank kattpiss! En kattjävel har hoppt in i vagnen och stänkt revir i hela innanmätet! Jag är ruskigt ledsen eftersom vagnen var splitterny och vald med omsorg. Man får inte heller tvätta den i maskin så jag har fått handkrama alla delar i badkaret. Suffletten går inte heller att få dän. Den har jag försökt skumtvätta men det hjälper inget vidare verkar det som. Den får jag väll ge mig på i morgon med vattenslangen istället. Får hoppas att det inte grott in för mkt så bara :( Usch så ledsen jag är :(

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch vad jobbigt, folk borde kastrera sina katter.

2011-04-22 @ 09:52:31
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0