Barnvagnen är här!



Igår var vi och hämtade barnvagnen! Det kändes konstigt, konstigare än allt annat som man har köpt till bebisen. Just barnvagnen gjorde ju allt så verkligt. Det var den sista saken som fattades dessutom så nu är det fritt fram för den lille att titta ut. Tror jag känner mig redo. Har inte riktigt gjort det hitintills men i morse när jag låg i sängen och filosoferade tänkte jag när det kom en liten värk av något slag att idag skulle jag nog orka föda!  Kände mig riktigt laddad. För ibland när man är så där riktigt trött och kroppen värker så undrar man hur man skulle orka om det skulle sätta igång just då! Det kanske är säkrast att man laddar upp sig ordentligt inför D-day så att man är pigg, fräsch och motiverad!

Kommentarer
Postat av: Madde

Annars går det utmärkt att föda när man har varit vaken ett dygn och är skittrött, av nån anledning får man superkrafter när det gäller.

2011-02-06 @ 09:37:58
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0