En liten sten fick släppa tyngd idag!

Blev i morse väkt av en snarkande herre bredvid och det blivo omöjligt att somna om. Det enda jag dessutom kunde tänka på var den där språkvävsuppgiften som jag har tragglat med. Tyvärr är det så just nu att det är inga bebisar jag drömmer om på nätterna. Neeej...jag drömmer om hur man räknar baser, bråk och formulerar svenskauppgifter. Det är fruktansvärt!!!

När kl var 6:00 tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp och pränta ner mina nattliga ideér på den där uppgiften och vips två timmar senare är den färdig! Eller så gott som i alla fall. Nu får den ligga och mogna fram till inlämningsveckan så får jag finputsa på den då. Så nu är kl 8:00 och jag är i full färd med att ta tag i nästa uppgift. Vore ju underbart om den också kunde lossna och jag kunde få tänka på det som är viktigast och inget annat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0