plugg plugg plugg.....

Sitter här och pluggar igen. Gör inget annat än att plugga. Visste att jag skulle få lägga mycket tid på matten men inte så här mycket tid. Ändå gå det väll rätt så bra men ändå. Det tar såååååååån tid. Sedan måste svenskauppgifterna samtidigt vara hundra gånger svårare än vad de har varit tidigare och tre grupparbeten varav två av dem tar enorm tid. Hade detta varit någon av föregående kursen hade jag gjort dem två gånger om nu om inte tre men här, här hänger jag bara med i fas. Känner mig lite uppgiven och orolig för hur det ska gå det här. Men å andra sidan så vet jag att jag fixar det. Bara jag inte ger upp, utan sitter här och gör det jag ska och lite mer.

Nästa vecka ska jag dock föda barn enligt schemat och jag hade faktiskt tänkt slippa matteboken på BB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0