sovmorgonen som svek

Trodde igår natt när jag gick och lade mig att jag gott kunde kosta på mig en sovmorgon idag, i alla fall till en kl 8-9 sisådär eftersom jag har pluggat ifatt rätt så mycket nu. Inte för att jag på någe sätt skulle förtjäna det utan jag skulle nog gladeligen ge bort en och annan sovmorgon till Fredrik om jag fick det. Men i alla fall...När kl var 6 kom jag ju på att jag har telebildsföreläsning idag. Den kan jag ju dock se hemifrån datorn och det är ju gött det. Men lite irriterande är det allt att internet beslutade sig för att ta rast mitt i föreläsningen, precis när de kom in på de sakerna som jag faktiskt var intresserad av att lyssna på extra noga! Nu är det ju tur att dessa föreläsningar spelas in så jag får väl ta och titta på det senare i eftermiddag eller när den nu behagas läggas upp. Så så blev det med den sovmorgonen.

Fick istället chansen att busa med Troja i snön och så satte jag mig och sydde ihop en liten bebispresent istället. Det här med hemmagjort eller massproducerat är ju en smakfråga. Alla kanske inte tycker att det är lika toppen som jag att ha hemmagjorda saker men jag tycker att det är underbart. Man har ju då något alldeles unikt som ingen annan har. (Fast nu har ju iof jag en likadan som den här bebisen iof) men i alla fall! Min svärmor och min ena svägerska har gjort lite bebisprylar till kommande bebisen och de sakerna är ju helt fantastiska. Svärmor håller för övrigt på med ett litet lapptäcke till spjälsängen som jag är bra sugen på att se resultatet av. Ett sådant kommer ju vara minne för livet, något som man aldrig slänger.  Nu är ju dock den här bebispresenten inte lika exklusiv då men ändå!

Jag säger i alla fall tummen upp för närproducerat! Det är ju på modet nu! Mer pyssel åt folket!

Ska nog lägga upp alla hemmagjorda saker som både jag och nära och kära har gjort till bebis kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0