Våren var här på visning

Vilken underbar dag att vakna till idag! Det går väll inte att vara putt på någe vis när solen skiner och snön börjar smälta! Joo....Glömde just det där med att jag kände mig tvungen att sitta och plugga hela dagen och alltså inte ta bilen upp till landet och njuta av en skogspromenad :/. Nåväl, jag hann med både en kort promenad på förmiddagen och en kort på eftermiddagen ändå. Troja är så snäll när hon går med mig nu. Hon väntar och väntar på att jag ska hinna med. Den sista promenaden gick riktigt sakta för jag hade såna sammandragningar samtidigt som foten börja värka, då lägger sig hunden ner mitt på gatan och börjar åla runt på isen? Såg mycket lustigt ut. När vi kom hem fick hon tokdille och fick springa av sig en stund i trädgården istället. Det är bra tur att man har en sådan!

På kvällen lyckades Fredrik och jag spendera 1,5 timme på ICA. Jösses vad grejer vi fick hem och guu va skönt det är med någon som kör vagnen åt en :). I vanliga fall får han nämligen inte komma i närheten av min veckoshopping. Det brukar alltid sluta med att vi blir osams om hurvida vi ska köpa storpack eller inte :P Han=storpacksälskare Jag=snål Men idag bråkade vi inte om en enda förpackning i affären. Kan bero på att jag ändå ville passa på att ha så mycket som möjligt hemma så man slipper ha ett tomt kylskåp om man inte orkar handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0