Egen design

I går fick Fredriks mamma Kerstin sällskapa med mig på jysk. Det visade sig vara REA där givetvis. Både på gott och ont förstås. Men det är roligt att handla, speciellt när man får!

Vi spenderade resten av dagen och kvällen upp på landet och jag har varit i full färd med att sy. Fredriks mamma hade köpt ett sånt häftigt tyg i Mexico som jag sydde ett skötunderlägg av samt en haklapp. På baksidan blev det en frottehandduk. Tyget är för övrigt Avtorkningsbart så det passar utmärkt för ändamålet. Jag blev supernöjd med resultatet fast haklappen är inte riktigt, riktigt klar än.

Sedan måste jag läska med att säga att vi åt hjälmarkräftor till kvällsmat :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Va duktig du är!! Jag vill också vara sådär pysslig och händig...

2011-01-30 @ 19:54:50
URL: http://barahannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0