åter plugg

Oj, vad hektiskt det kan vara ibland när man har bebis trots att man är två och även om man inte har så mycket att göra. Jag är som vanligt, kan inte sitta stilla och måste hitta på saker att göra. Det städas och bakas, besöks och så har det börjas plugga också nu igen :). Måndagar och tisdagar är avsatta för plugg och då kommer Fredrik att ta hand om Klara. Det fungerade utmärkt igår. Jag satt och plugga och han var pappa och det enda jag behövde göra var att mata. Fick en hel del gjort och satt i alla fall i ca 6 timmar sedan tyckte jag att det fick vara nog :). Idag tittas det på telebildsföreläsning via nätet och nu har vi en halvtimmes rast som ägnas åt effektiv städning och bloggning. sedan ska det lagas mat och så ska jag åka till min VFU skola och hämta matteböcker som jag ska ha till min komplettering för den missade närträffen :). Får hoppas jag hinner med en promenad emellan för på kvällen skulle vi få besök. Ja, fullt på schemat men det älskar vi bara vi har kontroll och huset rent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0