Helgbestyr

Oj vilken helg det har vart! Men ingen gillar det så som jag. Äntligen börjar man ju bli som vanlig igen med fart och fläkt :)! Ingen kropp som hindrar en från att röra sig framåt och man börjar bli lika pigg som vanligt.

Gårdagen började med att jag packade in Klara, Troja och barnvagn i bilen och åkte alldeles själv upp till Fredriks föräldrar. Solen sken ju för fint så jag ville bra gärna ha en soligt landetpromenad. Det blev det en också och ingen var så glad som Troja som hade så många promenadkompisar och så fick hon springa lös och upptäcka skogen som hon ville. När vi kom tillbaka så fick Fredrik för sig att komma upp han med i alla fall på sitt elldeles egna sätt med cross förstås fast utan vinterdäck :). Ja, han överlevde det med. På eftermiddagen hade vi besök av amma och pappa och litensenare på kvällen blev det tacobesök av Carro. Togge och lilla Gabriel som inte längre var så liten och då var det ändå inte allt för länge sedan vi sågs.

Klara gnällde halva kvällen men sov sen sött hela natten och som jag säger, var du vaken och gnäll och prata och ät under dagen bara du sover sött på natten så :) Hon skriker liksom inte som en gnu utan hon gnäller väll lite lagom hälsosamt skulle jag tro :)

Idag fick vi kort besök av Carola, Speedy och tvillingarna och nu så sitter mormor i soffan och slappar. Hon besällde färdtjänst hit från Frövi. Vi har blivit bortskämda av Fredriks kyckling och potatis speciale. Ja, jösses det var som sagt fart på helgen så jag lär väll sova gott i natt. För övrigt har jag en äppelpaj på G här nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0