Livet rullar gott på

Nu har man tillbringat snart tre hela dagar själv med Klara. Fredrik fick glatt gå till jobbet i onsdags och jag startade min föräldraledighet med Marieberg på schemat med Carro och hennes lilla Gabriel. Annars kantas vardagen av kalas, kalas och åter Kalas! Igår fyllde min farfar hela 90 år!!! Helt otroligt :) Han valde att inte ställa till med någon stor fest av det hela men nog var vi där i alla fal och tuggade smörgåstårta. Inte nog med det så firar mormor 80 år i morgon och det firar hon med att bjuda hela släkten på middag vid Sverkesta gård utanför Frövi. Då ska hela min släkt klämma på lilla Klara :)

Som sagt livet rullar gladeligen på och jag är så stolt att få va mamma åt världens sötaste dotter :) tänk att en sån liten kan få en att smälta så mycket!! Ja, jag är stolt över hela min familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0