Nu gäller det :)

Idag har jag startat med viktväktarna. De har ett amningsprogram som jag ska köra. Fick ju en del kilon till övers efter graviditeten som jag hemskt gärna vill bli av med fram till sommaren. Inte för att jag ännu känner mig så fet, nej för jag känner mig nämligen smalare än aldrig förr! Men vad hjälper det när vägen visar vad den visar och korten säger något helt annat :). Så idag hurtade Fredrik och jag iväg på en långpromenad. Hela 5 km blev det allt och nog brände det i både lår och rumpa minsan. Sedan lagades en viktväktarmiddag med kycklingcurrygryta och ris. Det var gott minsan och portionen stor som sjutton. Får ju äta ganska mycket eftersom man inte får gå ner så snabbt när man ammar men å andra sidan var det inte så värst mycket fett i maten :)

Till kvällen ser jag fram emot ett besök av Anneli. Det var allt för länge sedan nu så det ska bli roligt. Tyvärr ska jag inte bjuda henne på fika eftersom hon kommer just i VV-starten :) men hon brukar ju ändå inte vara så förtjust i bullar och kakor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra då kan man ju få lite recepttips då :)... Ska köpa mig en motionscykel tror jag minsann, eller kanske ett löpband... undrar vad som är bäst?

2011-03-08 @ 16:51:28
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com
Postat av: Hanna

sv: Närå bara livet som är komplicerat ibland :) men idag är jag glad =)

2011-03-08 @ 18:45:19
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com
Postat av: Madde

Låter som något jag skulle behöva. Vågen vågar jag inte ställa mig på längre.

2011-03-08 @ 22:53:10
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0