Vilken natt :)

Inte för att Klara inte har sovit nattetid innan men natten inatt var ju toppengod! Kanske berodde det på att även jag kunde slappna av och sova för en gångs skull kanske? I natt fick hon sova i sin egen lilla säng dessutom som står intill våran eftersom jag har känt att det är så bökigt att ha henne i sängen eller i mjukliften mitt emellan oss. Man får liksom ingen sovro och så ligger man ju hundra meter från karlen sin känns det som :( Hon har tidigare inte gillat att sova i vaggan sin men i natt när jag stoppade ner henne där så gick det bra. Hon vaknade till och med men somnade av egen kraft utan gnäll. Så idag har vi sovit ända till kl 9:00 om man bortser från matrasterna. Fredrik sover dock fortfarande, tänkte han får fortsätta med det då han kom lite senare än mig från grannens garage igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0