Fy mig

Jag är trött, trött och åter trött. Nu lider min praktik mot sitt slut men jag får baske mig skylla mig själv som sparat allt skrivande till den här veckan! Jag lider...jag vill bara vara ledig med min lilla söta snörpa! Nej, jag är inte borta mer än till kl 11 varje dag men jag känner att orken brister och motivationen att sitta och skriva på eftermiddagarna saknas. Känns som att jag bara vill lägga tankarna på skolan helt åt sidan... Jag är så trött på skiten nu så ni anar inte! Jag längtar tills det är över, men det är snart, mycket snart........fast ändå har jag inte sommarlov helt fullt ut förrän efter den 13/6! Sedan ska jag bara njuta, jag och min snörpa och min sambo som får vara med och njuta av ledighet ganska så mycket i alla fall :) Men han har ju även fått vara ledig nu när jag har pluggat :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh! Jag känner precis likadant! Jag är sååå trött på det här nu! Jag vill stanna kvar på min vfu-skola och börja jobba istället. Men, tiden går väl fort. Och jag antar att det är rätt givande och vettigt att plugga klart också :P

2011-05-26 @ 06:57:20
URL: http://barahannah.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag kommer stänga min blogg och byta till lararstudenten.blogspot.com



Välkommen in dit!

/Hanna

2011-06-17 @ 17:58:19
URL: http://lararstudenten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0