Hej där!!

Här kommer ett inlägg!!!!

På min egen blogg där får man väll skriva vad man vill va? För skriver man nått negativt på facebook då får man bara höra hur duktiga alla andra är!

Måste bara spy lite galla. Läser Engelska 30 hp just nu och det är tametusan den sämta kurs jag läst under hela min utbildning! Är så trött på den här Engelskan nu så jag snart spyr! Oengagerade lärare, ingen struktur, ingen pedagogik, ingen verklighetsanknytning! Ja, förutom en av delkurserna då. En av läraren har haft engagemang och struktur faktiskt. Men i de andra kurserna har jag ingen aning om vad som förväntas av en? Sen ska vi skriva en uppgift men jag har ingen aning om hur och vad uppgiften ska täcka. Sen ska vi snart ha en presentation och samma sak där. Jag har ingen aning vad jag ska prata om! Pepparkakor och lussebullar eller????? Vi ska även kunna en massa grammatik men läraren har inte tid att berätta för oss vad vi måste kunna!

Tack för ordet! Nu känns det lite bättre! Och nej, jag tänker inte förtydliga eller förklara djupare vad jag menar om det är någon som inte håller med!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

>--Kram på dig! --<



Tror att du behöver en just nu :) och nej, jag ska inte prata om hur duktig jag är, för jag är fan skit kass just nu ;).



Men tänk på global hållbar utvecklingskursen, kan något bli sämre än den? Fö skulle det komma lite förtydlingar imorgon, vilket du läst i mitt sms. Hoppas det är vettiga förtydlingar.



Undrar f.ö vad man behöver kunna inför grammatik tentan, där kanske vi har nytta utav pepparkakorna ;).



/H



2011-11-30 @ 18:44:26
URL: http://lararstudentenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0