Kolla in min andra blogg

Idag har jag bakat en tårta! Det var så länge sedan och det var så roligt! Fast roligare ska det bli nästa vecka för då ska jag göra Klaras 1 års tårta. Dessutom så får jag göra den precis som jag vill och det betyder en massa blommor och inte en massa figurer och annat!

www.kalasbak.blogg.se

Idag bjussar jag på denna virkade bakelse. håller på med en till med i min bedrövelse så kan jag bara inte släppa att den ser ut som en tutte :/ Min brors fru ville ha rosa bakelser nämligen men jag tror att jag måste åka och köpa ett annat garn. Ett garn som är lite starkare rosa!


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vad du är igång och pysslar, kul kul! Roligt med en nytändning på virkningen - det är ju så skoj :)

Ska bli spännande att få se Klaras tårta. Med tanke på hur dina tidigare tårtor sett ut kan jag tänka mig att den här blir något helt fantastiskt!

Kram Therese

2012-02-12 @ 19:52:08
URL: http://pysslarishabbychicstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0