Miniprinsesstårta



Efter att min stora prinsesstårta gick i stöpet provade jag nu en minitårta virkad efter en beskrivning på prinsessbakelse http://garnsligt.blogspot.com/2011/03/mera-marsipan.html Nu blev jag faktiskt nöjd (för en gångs skull) Jag har en ide med dessa prinsessbakelser som jag ska ge mig på sedan. Den iden kommer också från en blogg om virkning som jag hittat. Har köpt lite garner nu i olika färger och idag när Fredrik, Klara och jag var på Marieberg för storshopping hittade jag små garnnystan på Panduro i massa olika färger. Ja jisses vad vi har shoppat idag. Mest saker till klara. En massa kläder och så fördelsedagspresenter förstås. Hon fyller ju 1 år den 19:e! Den här gången fick hon vara med när de handlades och slogs in :) nästa år får man kanske mygla lite mera! Hon har börjat gå lite nu också! tar sig från punkt A till punkt B och kan balansera själv en 7-8 steg! Hon tränar inte så mkt men ibland så. Annars knatar hon ju på sina stackars knän sedan många månader tillbaka så att de är alldeles blåa. Nä, nu ska jag ge mig i lag med nästa projekt, vilket av dem alla jag nu ska välja?


Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, jag blev glad när jag upptäckte de där så jag inte skulle fortsätta göra fel :) Va hette den dvdn då? Alltid bra med saker man kan göra hemma :)

2012-02-02 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0