Nya köksgardiner med touch av sommar



Nu har jag sytt mina köksgardiner. Ja, de liknar inga gardiner jag haft förut. Inte trodde jag väll att jag skulle sätta upp något med stora rosa rosor på i mitt hem! Men man måste ju förnya sig lite ibland. Mest stolt är jag över att jag har sytt dem själv och att det blev så pass bra som det blev. Sedan är jag dock lite less på den tråkiga färgen på tapeterna. Men luckorna i köket är ju vita så de matchar med dem istället. Ville inte visa hela fönstret för några blommande blommor är det inte tal om för tillfället. Nya krukor ska inköpas, vita ska de vara och så måste jag hitta på några bra blommor som trivs i skugga och mörker. Tips mottages gärna!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjukt snyggt! Tycker det passar bra ihop med väggen också :)...



Ang blommor så ska väl fredskallan klara lite halvskuggit?. Sj har jag typ bara morgonsol och har i mitt fönster mest orkideér. Annarss gröna växter som typ murgröna.Annars finns det lite tips här: http://fragamormor.blogg.se/2010/august/mera-tips-om-krukvaxter.html

2012-02-16 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0