Brödbak






Äntligen en kväll hemma! Det känns skönt när man kan säga det eftersom hela helgen har bestått i att hålla sig hemmifrån för att jag är så trött på att vara hemma. Det är inte bara fördelar med distansstudier. Efter 2,5 år så börjar man klättra lite på väggar och tak. Bara 1 år kvar men sen så blir det 7 månaders föräldraledighet på det. Kommer nog att jobba lite extra under den skulle jag tro! I kväll blev det lite brödbak. Grahamsbullar a´la lite nyttigare. För att kompensera allt onyttigt som går in i den här kroppen för tillfället! De är rusktigt goda faktiskt även om de på bilden ser rätt trista ut. På det läser jag lite i de nya kursböckerna. Jag är så oerhört inspirerad nu, tänk att vi ska jobba med bild, färger och form hela våren! Längtar...och jag har redan tänk ut en massa projekt som jag vill sätta tänderna i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0