Semester

Jahopp! Äntligen lite frid och vila i tillvaron. Sitter ute på landet i mona föräldrars hur, De är borta på en kryssning i tre dagar och jag pasade på och ta ledigt från jobbet och flytta hit några dagar. Finns ju iof en dal att göra här med två hästar, en hund och en katt att ta hand om men det är bara kulgöra! Helgen gick väl och vi hade riktigt kul förutom att man slösade bort hela söndagen på att sova =P men det får det väll vara värt. Nä nu efter matlagningen ska jag vila en stund och så ska jag träna lite med natasha och så hoppas jag att jag ska orka mig på att baka lite. Pappa fyller 50 på lördag så jag tänkte börja buffra lite åt dem när jag ändå inte har så mycket annat för mig. Och baka är ju alltid kul. Tänkte i alla fall göra chokladbiskvier och så får vi se vad det mera blir.....

Kommentarer
Postat av: Dundeer

Nu får du ta och uppdatera din blogg :P

2007-06-05 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0