Dagen innan sveriges alldeles egna dag!

Hejsan! Jahopp...nu är vi redan inne i juni och i morgon firar vi sveriges nationaldag, och nu för tiden är den ju helgdag också så inget jobb blir det hellre..Känns som om de flesta är ute och roar sig i kväll men känns lite onödigt när man bara har en dag ledigt..är inte så sugen på att slösa bort den på bakfylla ( de brukar vara rätt rejäla nuförtiden...inte som förr ) Nä...i morgon blir det tidig uppgång så jag hinner i väg till stallet och träna lite med Natasha..
Vilket underbart väder vi har haft här nu...hela helgen och veckan har det varit solsken och väldans varmt..är så skönt..och mycket roligt har förstås hänt..och tråkigt också..men det tråkiga är väll ingen ide att koncentrera sig på..nää....känner mest för att vara positiv nu...allt är ju inte så tråkigt och mörkt..dessutom är kl över elva på kvällen och det är fortfarande inte mörkt..bara det gör ju allt lättare..
Nästa vecka börjar sommartiderna på jobbet...då blir det transporten på heltid..med början på 5 veckor kväll..puhh men det blir nog helt okej..sen har jag en veckas semester och så kör jag 4 veckor dag. sen jobbar jag som vanligt i 1 och en halv vecka och sen är det redan dags för Nya zeeland och 4 veckors semester...=) ska bli så himla spännande och roligt..men ska jag vara ärlig så börjar jag redan nu vara rätt nervös...men jag tror att det kommer gå jättebra därborta...är ju bara att slappna av lite och ta det lugnt....
nä...kanske ska sova lite nu klockan börjar ju bli en del...så God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0