Gojja

Jahupp, då var det dags för en ny vecka igen. Sitter här med snurr i skallen, trött som aldrig förr. Har ju VFU nu och man är väll kanske inte van att vara så aktiv hela dagen när man vant sig vid att sitta hemma och plugga. Har ju faktiskt inte jobbat så mycket heller den senaste tiden. Förra veckan låg jag till och med och sov när Fredrik dök hem från jobbet både på torsdagen och fredagen. Inte likt mig! (Jaja, somnade på soffan i dag med men börjar piggna till nu efter en blöt och kulen promenad med hunden i mörkret. Tur att man har henne minsann. Hon sitter och ylar framför en tills man masar sig upp och går ut. Ibland funkar det om man låtsas sova men idag gick hon liksom inte på den?

Helgen har bjudit på aktivitet som vanligt! Det är skönt att ha mycket att göra dock! Vi blev bjudna på så god mat av Carro & Togge i lördags, där fick vi träffa lilla Gabriel förstås och så Eline, Larsa och deras lilla Siri som gått och blivit ganska så stor. Hon ska dessutom få ett syskon bara en månad efter att min och Fredriks ploppar ut :)

På tal om bebis så börjar ju vår bebis verkligen göra sig påmind nu. Den sparkar inte så ofta men det ligger och boar och har sig. Verkar ha svårt för att välja  position ibland. Men nog är det mysigt när man ligger och tittar på den där magen som guppar och far och inte kan bestämma vilken form den ska ha :)

Föresten, jag har ett symptom idag! Jag fick lite ont i övre delen av baken, eller långt ner på korsryggen efter att jag promenerat ett tag! Kan det vara ett graviditetssymptom???? Kanske??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0