Jag ska bli mamma

Nu börjar det verkligen gå upp för en att vi ska få ett barn. Vi ska bli en familj, Jag, Fredrik och lilla bebisen. Det är inte allt för långt kvar nu. I morgon är det tre månader på pricken till BF. Tre månader, det betyder att jag har varit gravid i hela sex månader varav fem månader som jag har varit medveten om det. Tiden har gått snabbt. Inte för snabbt, för jag längtar så. Men den har gått snabbt. Famför allt de sista månaderna har gått undan.

Jag undrar så vem det är som ska komma? Är det en pojke eller flicka? hur ser den ut? Hur kommer den vara? Ja, vem är det. Ändå kan jag redan nu känna så mycket för det lilla livet. Kärlek och en vilja att beskydda, ta hand om och vårda. Det är min bebis, Fredriks bebis, en del av oss och av våra familjer tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0