Magen

Min mage växer så det knakar. Det kan börja värka någon dag och så nästa morgon när man vaknar tappar man hakar över hur stor man har blivit runt magen.  Ja, och jag har blivit lite stor runt andra kroppsdelar också. Rumpan har svällt tillsammans med låren. Men så farligt är det ändå inte! Lite rund får man bli, bara det inte går överstyr.

Det sparkar lite där inne också. Vissa dagar mer än andra. I dag och igår har det varot rätt lugnt men det tror jag beror på att jag själv har haft fullt upp med bordsslipning och andra sysslor. Den vaggas väll till sömns där inne då! Lite har jag känt bebis i alla fall så inte är jag orolig inte!



Måste nog putsa spegeln! Ska be Fredrik ta några fina bilder på magen någon dag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0