Luggen

Idag har jag fått en ny frisyr! En sådan med lugg och grejer :). Efter det tyckte jag nog det var dags för trädgården att också få en ny frissa. Nog för att Fredrik fick stå för det mesta klippandet. Själv räfsade jag löv så det stod härliga till eftersom det var en syssla som jag bojkottade i höstas :)

I kväll har vi varit på fest. Klara har fått vara hos sina farföräldrar. Hela tre timmar festade vi. När kl var åtta var det dags att åka hem :) Men väldigt trevligt var det för det och man ska ju sluta när man är på topp som man brukar säga!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bild efterlyses ;). Hur är det med Klara och dig nu då? Mår ni bättre, eller fortfarande förkylt?

2011-04-12 @ 22:26:35
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0