städning på hög nivå

här i sköllersta är vi sjuka! det började med att fredrik låg hela förra veckan i förkylning. Sedan blev det Klaras tur och med en sån liten är det inget skoj! två tripper till sjukan har det blivit och de tror att det är det där satans RS-viruset hon blitt med. nu är det på uppgång i alla fall men hon dras med en otäck hosta och jag är rädd hon ska hosta sönder halsen. det gör ju så ont :( jag själv verkar klara mig rätt så bra. har varit dålig enstaka dagar, som igår tex men så i morse mår jag bra igen sånär som på kli i halsen!

Klara har sovit hela dagen idag. hon vaknar titt som tätt och ska äta och sen somnar hon igen. skönt för då har jag fått en massa gjort. städat både badrum, sovrum,tvättat,  dammsugit nedervåningen, lagat lasagne, rensat hallgarderoben och dra på trissor så har jag just nu skorengörning! kan vara skönt att ha rent och fint och inga måsten inomhus till helgen så jag kan vårstäda trädgården innan det är för sent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0