v.36

Idag har jag gått 36 hela veckor! Skönt, bara fyra kvar då om man ska följa almanackan. Mår fortfarande bra, just nu är jag pigg som en tok. klart allt som görs, görs i slowmotion och att det värker och gör ont men så ska det väll vara också! Igår var jag hos barnmorskan och alla värden var bra, bebisen hade huvudet neråt men jag har fortfarande mycket plats kvar i magen för bebisen att göra volter i så vi hoppas den ligger neråt nästa gång också.

Börjat fundera lite på förlossningen, har inte varit rädd hitintills men nu börjar jag nog bli lite nervig. Tänk om jag får panik och kroppen låser sig. Jag vill verkligen vara avslappnad i kroppen för att underlätta värkarbetet och för att slippa ifrån bedövningar.

Det kommer säkert att bli bra hur det än blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0