Fyllevarning

Här skriver man inte mycket nu för tiden. Men nu passar jag på då Klara ligger i sängen och sover. Ett halvt glas vin tyckte jag att jag var värd och mmmmm vad gott det är. Längtar lite tills man ammat klart och kan dricka lite mer än bara ett glas :) ändå vill jag ju inte sluta amma så!

Idag har jag kollat på en massa bilder från åren jag och Fredrik haft tillsammans. Man blir sådär nostalgisk och samtidigt fruktansvärd irriterad på att man lagt tid på att gnälla på hur man ser ut. Jag som var så smal och fin innan Klara kom till världen, jag kan inte förstå varför jag jämt ser en annan bild av mig själv? Jag måste nog vara noga med vad jag säger om mig själv i framtiden för att inte överföra denna tendens på Klara. Allt är så mycket lättare om man tycker om sig själv! Nu är jag fortfarande fin får jag säga då! Kanske inte världssmal men fin i alla fall :) smal blir man bara om man tränar och äter rätt och jag har i alla fall börjat med det. Promenader och sit-ups och grejer. Kanske ska börja springa lite också....Fredrik har ju börjat med det.

Nä, nu skålar jag med mitt halvfyllda vinglas som börjat ta slut! Skål för skönheten!



Första sommaren och vi var nog kärast i hela världen :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, varför är det så för? Så svårt att se det positiva med sig själv...

2011-05-20 @ 14:18:16
URL: http://barahannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0