Ja, jag vet, här ligger bloggen och sover

Ibland blir jag bara så trött på att dela med mig av mitt liv, mest via facebook visserligen. Men idag fick jag en påminnelse om att det kanske är dags att visa att jag lever. Just nu är jag mest bara trött. Klara är mest bara sjuk och allt suger lite smått :/ Jag är stor, tjock och klumpig, kan knappt ta mig framåt, förvärkarna härjar. Ja, inte minns jag att det var så här jobbigt att vara gravid med Klara men å andra sidan så hade jag inte ett småbarn att ta hand om och som mest har varit sjuk sedan 12 slaget 2012 och vill bli mycket bärd på. Nu är det bara 5 veckor kvar vilket har får tillvaron att ljusna lite, för fy vad jag längtar efter mina skogspromenader, och ta ett glas rödvin eller att bara ha lite ork över! Sommarn välkomnar jag med öppna armar!

Två nya barnvagnar har vi blivit med den senaste veckan. Jag var nästan i tårar när vi sålde vår kära emmaljunga men med en ny emmaljunga spider till Klara och en begagnad Babytravel syskonvagn till dem båda så känndes det genast mycket bättre. Den lilla sulkyn är jätteskön att använda, väger bara 9 kg och tar knappt nån plats i hallen. Babytraveln är gigantisk men blir faktiskt lika liten som vår gamla emmaljunga faktiskt när man fäller ihop den vilket gör att vi slipper köpa ny bil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0