Tårtbloggen

I går hade jag 100 unika besökare på min tårtblogg! Det tror jag är rekord. Brukar ha mellan 50-70 unika besökare varje dag. Det är otroligt att bloggen har haft så många besökare månad ut och månad in även fast bloggen knappt har uppdaterats på ett år. Kanske har ökningen som skett nu berott på att jag faktiskt har skrivit några inlägg? Förmodligen! Roligt är det i alla fall och jag kände för att skryta lite ;)

www.kalasbak.blogg.se

Jag är lite kluven bara. Kanske kan ni hjälpa mig. Den här bloggen har då inte så många besökare men nån av er kanske kan :) Hur ska jag använda min bakblogg. Förut har jag varit väldigt noggran med att bara ha en bild på varje tårta och aldrig lägga ut beskrivningar osv. Det för att jag vill ha en så snygg och ren blogg som möjligt. Nu har jag lagt ut lite beskrivningar dock. Det gör ju att jag kan uppdatera den oftare men bloggen blir ju rörigare. Har ju fortfarande kvar varje länk där tårtorna är indelade i kategorier.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skapa en ny kategori som heter beskrivningar?

2012-02-20 @ 12:02:11
Postat av: Madde

Jag tycker du ska ha med lite beskrivningar på bakbloggen jag tycker det alltid är kul att få lite tips.

2012-02-21 @ 13:32:28
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Marika - mamma till Albin & Ella

visst har de en nätshopp nu, mkt fina kläder :) Vill man få en populärare blogg eller fler läsare så är recept att rekomendera. Men du kan ju skapa en egen kategori till recept. För ibland så upprepas ju recppten till fyllningar och så :)

2012-02-23 @ 22:24:03
URL: http://marikaedberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Tror att man vinner på att dela med sig av det man kan. Från början gjorde jag inte det på min blogg. Bara visade utan beskrivning. Men eftersom man inspirerar folk så känns det konstigt att inte bjuda på beskrivningarna. Personligen är det sådana bloggar jag letar efter.

Kram Therese

2012-02-24 @ 20:30:38
URL: http://pysslarishabbychicstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0