Inspirerande bloggar

Nu när engelskan (förhoppningsvis) äntligen är över sätter ju kursen Estetisk verksamhet igång. Den kommer främst vara inriktat mot bild men jag tyckte ändå att det var dags att börja vara lite kreativ igen inom de områden som jag tycker är roliga!

Kreativitetsknölarna började gnuggas efter att Madde http://www.pilutta28.blogspot.com/ både delat med sig av sin egen kreativitet och hennes vänners. Nu är jag sugen på att börja pyssla med sånt som JAG tycker är roligt!

Och att sy är kul! Klara fick äntligen ett par gardiner. Har inte fixat några eftersom jag gått och väntat på nya tapeter. Men all annan yttre renovering kommer alltid emellan. Nytt tak, ny altan, nya golv tapeterna blir alltid nerknuffade på listan. Tyget är köpt på Ikea. Jag letade land och rike i cyberrymden men det finns inte mycket när det kommer till barngardiner. Inte på nätet i alla fall. Men på Ikea hittade jag detta härliga tyg för bara 79 kr. Det blev ett par billiga gardiner! Jag har ett annat projekt på gång också men det håller jag hemligt fram tills dess att det är klart. Och så hoppas jag på att bjuda på några härliga tårtor framåt vårkanten på min andra blogg www.kalasbak.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0